Tinder w zabawny sposób zilustrował, jak ewoluowały relacje między ludźmi, gwarantując, że aplikacja pozwoli tworzyć związki na całe życie

Tinder w zabawny sposób zilustrował, jak ewoluowały relacje między ludźmi, gwarantując, że aplikacja pozwoli tworzyć związki na całe życie
Już w prehistorycznych czasach ludzie potrzebowali bliskości i idealnego połączenia. Tinder w nowej reklamie zwraca uwagę na to, że dzięki aplikacji połączenia nie są przypadkowe, a związki mogą owocować w takie na całe życie!
O autorze
1 min czytania 2018-01-09

Animowany spot jest stworzony w taki sposób, abyśmy mogli zaobserwować ewolucję dobierania się w pary. Co sądzicie o takim „obrocie” sprawy?

PS

W ubiegłym roku Tinder wraz z Apple TV wypuścił spoty pokazujące, o ile prościej jest używać aplikacji na telewizorze. Połączenie pozwala zobaczyć potencjalne pary na dużym ekranie i przy użyciu Apple Siri, dotykowego pilota od Apple, przesunąć użytkownika aplikacji w prawo lub w lewo. Teraz nawet wirtualne randkowanie może stać się przyjemnym w oglądaniu sportem.



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

PornHub też zręcznie radzi sobie z reklamą, choć tematyka portalu jest trudna 😉 Świętując 10 lecie istnienia, zorganizował kampanię reklamową, która pytała, czego portal nauczył Cię przez lata?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka już nie raz zaskoczyła nas pomysłowością. Portal wpadł na pomysł stworzenia Snapchatu dla dorosłych. Trickpics to proste narzędzie do manipulacji obrazem, które pozwala ukryć swoje narządy płciowe za pomocą różnych naklejek i animacji graficznych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

A to nie pierwszy pomysł na „zręczne” wykorzystanie technologii 😉 Brand stworzył BangFit, specjalny program, dzięki któremu ludzie zamiast chodzić na siłownię, mogli „ćwiczyć” podczas uprawiania seksu i dzięki temu dbać o swoją sylwetkę.