Natalia swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w Online Advertising Network, gdzie początkowo odpowiadała za współpracę z wydawcami. Następnie, na stanowisku Account Executive do jej obowiązków należała także optymalizacja działań, nadzorowanie i raportowanie przebiegu kampanii. W ostatnim czasie była związana z Connectmedica, w której zajmowała się prowadzeniem projektów digitalowych oraz odpowiadała za kontakty z klientami z branży farmaceutycznej.
Natalia jest absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Zobacz również
W Catvertiser do zadań Natalii należy wspieranie zespołu w zakresie optymalizacji kampanii pod względem kosztów i konwersji w mediach społecznościowych oraz tworzenie zestawień i analiz z kampanii. Dodatkowo, będzie odpowiedzialna za tworzenie mediaplanów, weryfikację poprawności kreacji oraz przygotowanie raportów z prowadzonych działań.
Witamy Natalię wśród kotów! Z uwagi na dynamiczny rozwój naszej firmy i stały wzrost liczby kampanii na Facebooku, które prowadzimy dla naszych Klientów, takie wzmocnienie jest dla nas niezwykle cenne. Wierzę, że doświadczenie Natalii, jej zdolności analityczne oraz nowe pomysły, które wniesie do naszego zespołu, przyczynią się do udanego debiutu giełdowego Catvertisera, jeszcze przed końcem 2018 roku – dodaje Marcin Hołyst CEO Catvertiser.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce