fot. zespół The Addictives
Firma jest spółką „parasolem” w grupie z faceADDICTED i Mobberry, a jej właścicielami są Anna Robotycka i Piotr Krauschar. The Addictives jest niezależną agencją szukającą nowych, uzależniających idei.
Zobacz również
– Od dawna w faceADDICTED i Mobberry wychodziliśmy poza komunikację w mediach społecznościowych i mobile. Naszą przewagą konkurencyjną była umiejętność wykorzystywania technologii do działań marketingowych i odpowiednie jej opakowanie, wypromowanie. Naturalnym, kolejnym krokiem biznesowym było stworzenie struktury, która nie będzie szufladkowała nas w wąskich kategoriach i pozwoli na podanie Klientom kompleksowych, spójnych strategii promocji ich marek, której zwolennikami jesteśmy – mówi Piotr Krauschar, założyciel i Managing Partner.
– Jako zespół jesteśmy od siebie tak różni, jak różne są nasze specjalizacje. Mimo to, wszyscy mówimy jednym głosem! Przyświeca nam wspólna idea przetłumaczona na różne media – dodaje Anna Robotycka, założycielka i Chief Communications Officer w The Addictives.
Na czele działów agencji stanęli eksperci w swoich dziedzinach – osoby od lat związane z branżą:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
- Anna Kostro – Strategy Director, odpowiada za strategię obecności online klientów agencji. Z Internetem związana zawodowo od 2004 roku, pracowała w czołowych agencjach interaktywnych w Polsce (m.in. K2, SMi, Ogilvy Poland).
- Aleksander Frydrych, Creative Director – odpowiada za jakość konceptów i realizacji kreatywnych dla klientów agencji. Z reklamą związany jest od 2008 roku. Pracował w agencjach Change Integrated, Scholz & Friends, Leo Burnett i ARC Worldwide.
- Mateusz Żdanko, Creative Director – odpowiada za jakość konceptów i realizacji kreatywnych dla klientów agencji. Z reklamą związany jest od 2005 roku. Pracował w Ogilvy Interactive, Leo Burnett i ARC Worldwide.
- Agnieszka Nowak, PR Director – odpowiada za tworzenie i realizację strategii działań w zakresie PR dla klientów agencji. Z branżą PR związana jest od 2006 roku. Pracowała w czołowych agencjach marketingu internetowego (GoldenSubmarine, Netizens oraz OS3 multimedia), agencji Ciszewski Public Relations oraz mediach.
- Michał Cortez, eCommerce Director, odpowiada za crossmediowe strategie i wdrożenia e-commerce dla klientów agencji. Związany był z największym projektem fashion e-commerce Polsce – ANSWEAR.com. Współtworzył również kanały sprzedaży internetowej dla sieci handlowej Sizeer (Grupa MIG) oraz dystrybutora marek Bench, Goorin Bros i Superdry. Krytyczny obserwator nowych trendów, którymi dzieli się ze swoimi fanami na www.facebook.com/iKomersiak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na zdjęciu od lewej: Agnieszka Nowak, PR Director, Mateusz Żdanko, Creative Director, Anna Robotycka, założyciel i Managing Partner, Michał Cortez, e-commerce Director, Piotr Krauschar, założyciel i Managing Partner, Aleksander Frydrych, Creative Director i Anna Kostro, Strategy Director
Właściciele The Addictives:
Anna Robotycka, założycielka i Managing Partner, odpowiada za współzarządzanie agencją i merytoryczną jakość realizowanych przez nią projektów. Ma 9 lat doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek na rynkach europejskich oraz w mierzeniu ich efektywności. Była odpowiedzialna, m.in. za komunikację, PR oraz social media wszystkich marek AmRestu na 7 rynkach, w tym w USA i Rosji.
Piotr Krauschar, założyciel i Managing Partner, odpowiada za współzarządzanie agencją i techniczną jakość realizowanych przez nią projektów. Ekspert w zakresie interactive video & social media. Posiada 11 lat doświadczenia w branży Internet&TV. Jest właścicielem pierwszej w Polsce spółki zajmującej się produkcją i dystrybucją online video. W przeszłości był szefem jednej ze spółek o2 na stanowisku prezesa zarządu i ceo.