Communication Unlimited opracowało pierwszą kampanię telewizyjną Domino’s Pizza

Właśnie rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Domino’s Pizza, zrealizowana przy wsparciu agencji Communication Unlimited.
O autorze
1 min czytania 2018-01-15

Tematem kampanii jest nowa pozycja w ofercie marki, przygotowana z myślą o okresie zimowym: rozgrzewająca pizza Tex-Mex oraz oferta promocyjna. 

„To debiutancka kampania telewizyjna Domino’s Pizza w Polsce. Sieć bardzo dynamicznie się rozwija. Kampania telewizyjna to istotny krok w umacnianiu pozycji marki zarówno w oczach naszych klientów, jak i potencjalnych franczyzobiorców. Oczywiście silnym narzędziem sprzedażowym jest oferta promocyjna.” – mówi Maciej Jania, Managing Director w Domino’s Pizza Poland.

Marka podkreśla wysoką jakość swoich produktów, stąd w warstwie wizualnej to wrażeniowa opowieść o składnikach pizzy.

Materiał filmowy został twórczo zaadaptowany na polski rynek przez agencję Communication Unlimited. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konsumenci poszukują autentyczności – prawdziwych składników, starannego procesu oraz zaangażowania ludzi, którzy przygotowują jedzenie. Taka kombinacja jest gwarancją najlepszego, prawdziwego smaku. Przecież właśnie smak i szybkość dostawy są kluczowe w kategorii pizzy w dostawie.” – mówi Mirosław Skotarczyk, Head of Strategy w Communication Unlimited. 

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są spoty radiowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się