Tematem kampanii jest nowa pozycja w ofercie marki, przygotowana z myślą o okresie zimowym: rozgrzewająca pizza Tex-Mex oraz oferta promocyjna.
„To debiutancka kampania telewizyjna Domino’s Pizza w Polsce. Sieć bardzo dynamicznie się rozwija. Kampania telewizyjna to istotny krok w umacnianiu pozycji marki zarówno w oczach naszych klientów, jak i potencjalnych franczyzobiorców. Oczywiście silnym narzędziem sprzedażowym jest oferta promocyjna.” – mówi Maciej Jania, Managing Director w Domino’s Pizza Poland.
Zobacz również
Marka podkreśla wysoką jakość swoich produktów, stąd w warstwie wizualnej to wrażeniowa opowieść o składnikach pizzy.
Materiał filmowy został twórczo zaadaptowany na polski rynek przez agencję Communication Unlimited.
„Konsumenci poszukują autentyczności – prawdziwych składników, starannego procesu oraz zaangażowania ludzi, którzy przygotowują jedzenie. Taka kombinacja jest gwarancją najlepszego, prawdziwego smaku. Przecież właśnie smak i szybkość dostawy są kluczowe w kategorii pizzy w dostawie.” – mówi Mirosław Skotarczyk, Head of Strategy w Communication Unlimited.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są spoty radiowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing