Agora SA po raz kolejny angażuje Artegence w redesign jednego ze swoich portali. Pod koniec 2016 roku światło dzienne ujrzał odświeżony serwis Wyborcza.pl, który powstał również w efekcie współpracy z agencją.
Poza zwiększeniem świadomości marki Wysokieobcasy.pl, celem redesignu jest stworzenie medium maksymalnie przystępnego, nowoczesnego oraz odpowiadającego na dzisiejsze wymogi ambitnych i „mobilnych” użytkowniczek internetu.
Zobacz również
Dzięki nowej odsłonie Wysokieobcasy.pl planujemy znacznie poszerzyć grupę użytkowniczek serwisu. Chcemy do niego zachęcić zarówno wszystkie czytelniczki wersji drukowanej Wysokich Obcasów, jak i zupełnie nowe osoby – takie, które poszukują wartościowych treści, podanych w przystępny sposób. Bardziej newsowy charakter portalu będzie świetnym uzupełnieniem rozbudowanych treści offline – komentuje Joanna Mosiej-Sitek, dyrektor wydawnicza grupy „Wysokie Obcasy”.
Pomimo swojej „newsowości”, nowy serwis będzie stawiać duży nacisk na felietony, a także ciekawą ekspozycję materiałów partnerów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach