Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Produkcje Leo Burnett podbijają You Tube

Aż 8 razy spoty wyprodukowane globalnie przez Leo Burnett zostały uznane za najchętniej oglądane przez konsumentów w 2017 roku w serwisie YT. Ich potencjał kreatywny wyniósł agencję na pierwsze miejsce w rankingu opublikowanym przez Adweek i Google.
O autorze
1 min czytania 2018-01-18

Lista top czterech agencji, które przez cały rok, w publikowanych comiesięcznie rankingach oglądalności reklam, zdobywały najlepsze wyniki została ogłoszona na początku stycznia. Leo Burnett zajęła pierwsze miejsce i stanęła na czele listy z imponującą ilością organicznych odsłon swoich produkcji.

„Bycie gwiazdą kreacji i mediów to tylko podstawa, ale agencje takie jak tegoroczny zwycięzca Leo Burnett mają wyjątkową zdolność do wielokrotnego tworzenia imponujących, niezapomnianych treści, które się wyróżniają” – wynik Leo Burnett komentuje Google w magazynie Adweek

W zestawieniu reklam zrealizowanych przez zwycięską agencję został wyróżniony spot „Mr. Clean – Cleaner of Your Dreams”, który w 2017 dwukrotnie wychodził na prowadzenie w comiesięcznych rankingach oglądalności spotów na YT.

Model, który w Stanach Zjednoczonych zyskuje coraz większe uznanie polega na testowaniu odbioru reklamy przez konsumenta „na żywo”. W dzisiejszych czasach You Tube sprawdza się dużo lepiej jako grupa focusowa niż badania ilościowe, stosowane wcześniej. Przykładem takiego podejścia są produkcje realizowane przez Leo Burnett w USA dla marki Samsung.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wygrana Leo Burnett pokazuje, że model partnerski zbudowany na zaufaniu do agencji daje o wiele lepsze wyniki kreatywne. Content, który nie jest zabijany w salkach fokusowych broni się sam. Chcemy tworzyć reklamy, które ludzie chcą oglądać. You Tube szybko to weryfikuje, więc paradoksalnie model amerykański jest również bardziej efektywny – mówi Jacek Szulecki, Executive Creative Director Leo Burnett Warsaw. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing