Przez ostatni rok w ramach PAYBACK Video uczestnicy programu mieli możliwość oglądania spersonalizowanych spotów reklamowych na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej PAYBACK. Najlepsza kampania zrealizowana w ciągu ostatniego roku miała wskaźnik VTR (pełnych wyświetleń spotów) na poziomie 95%.
PAYBACK Video to kanał pozwalający na dotarcie do ściśle zdefiniowanej grupy docelowej, dzięki czemu jest on doskonałym rozwiązaniem dla firm prowadzących targetowane kampanie reklamowe. Odbiorcy tego kanału są bardzo zaangażowanymi konsumentami ceniącymi sobie elementy grywalizacji.
Zobacz również
– Spoty wyświetlane w ramach PAYBACK Video osiągają ponadprzeciętne wyniki CTR (współczynnik klikalności) w porównaniu do innych kanałów video. Warto podkreślić również, że wyświetlenia te cechuje niski bounce rate, czyli wskaźnik odrzuceń. Oznacza to, że ruch generowany przez uczestników Programu PAYBACK jest wysokiej jakości – mówi Marek Biernacki, Head of Business Development & CRM w PAYBACK Polska. – Osiągniecie tak wysokiego poziomu zaangażowania jest możliwe dzięki precyzyjnemu targetowaniu oraz zastosowaniu zaawansowanej analityki w celu identyfikacji interesujących nas zachowań uczestników Programu PAYBACK. Na jej podstawie dla potrzeb każdej kampanii jest wybierana zdefiniowana grupa odbiorców, którzy powinni być najbardziej zainteresowani ofertą, a przez to skłonni szybciej wejść w interakcję z reklamowaną marką – dodaje Marek Biernacki.
Przez ostatni rok wyświetlenia na stronie www.payback.pl stanowiły około 66%, zaś w kanale mobilnym 34%, przy czym udział tego drugiego kanału dynamicznie rośnie.
Wzrost zaangażowania
Rekordowym miesiącem dla PAYBACK Video był październik 2017 roku. W tym miesiącu uczestnicy obejrzeli o ponad 50% więcej spotów niż średnio w pozostałych miesiącach. Spoty w kanale PAYBACK Video wyświetlały takie marki jak m.in. BP, Orange, Disney, Samsung, Mazda, NUTRICIA, Pepsi, Agata czy ŠKODA.
#PolecajkiNM cz. 29: Meaningful Brands 2024, Ziemianie Atakują 2024, Inside Seeside
– Do współpracy z PAYBACK Video przekonało nas to, że doskonale wiemy, że docieramy do osób najbardziej skłonnych do zakupu naszych modeli samochodów. Dodatkowym atutem okazał się system rozliczeniowy oparty wyłącznie na płatnościach za obejrzenie całej reklamy, mamy więc pewność, że docieramy do naszej grupy docelowej z pełnym przekazem. Takie połączenie przekłada się na wysoką efektywność naszych kampanii – mówi Michał Cabaj, Kierownik ds. Komunikacji i CRM w ŠKODA Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Polska jest pierwszym rynkiem, na którym PAYBACK zdecydował się uruchomić PAYBACK Video. Kanał ruszył w listopadzie 2016 roku. Obecnie planowany jest dalszy rozwój tego produktu poprzez dodanie nowych funkcjonalności odpowiadających na aktualne potrzeby reklamodawców.