…kształtuje w oparciu o innowacyjne rozwiązania i technologie.
The Boston Consulting Group to międzynarodowy lider doradztwa strategicznego, publikujący analizy, raporty i opracowania między innymi z zakresu makroekonomii, telekomunikacji i międzynarodowych procesów gospodarczych. W oparciu o badania i wyniki finansowe przedsiębiorstw przygotował ranking „50 Most Innovative Companies“. W gronie nominowanych przeważały organizacje funkcjonujące w świecie cyfrowym czy reprezentujące branżę technologiczną. Unilever, wyprzedzając pozostałe firmy będące dostawcami produktów szybko zbywalnych, uplasował się na 22 miejscu w rankingu.
Zobacz również
Innowacyjność motorem działania
Priorytetem strategii Unilever jest innowacyjność w każdym z sektorów działalności firmy. Rozwój przedsiębiorstwa, przy jednoczesnym ograniczaniu niekorzystnego wpływu na środowisko naturalne i społeczeństwo. „Życie w sposób zrównoważony” to jedna z najbardziej istotnych inicjatyw, spełniająca te założenia i konsekwentnie realizująca założone cele, jakimi są między innymi redukcja wpływu działań korporacji na środowisko oraz czynności mające poprawić jakości życia i zdrowia ponad miliarda ludzi.
Unilever łączy poszukiwanie nowatorskich rozwiązań i przełomowych technologii z ciągłym dążeniem do reagowania na konkurencję, wchodzenia na nowe rynki i stałego ulepszania produktów. W wyspecjalizowanych, rozmieszczonych na całym świecie centrach Badawczo-Rozwojowych R&D, we współpracy specjalistów Unilever ze środowiskami akademickimi oraz zewnętrznymi ekspertami, na podstawie dogłębnych badań i analiz, opracowywany jest każdy z produktów firmy.
Innowacje od korzeni
Poza działaniami ukierunkowanymi na poprawę warunków środowiskowych i społecznych, Unilever wspiera także kreowanie innowacji przez pracowników i oferuje różnorodne programy oraz inicjatywy, mogące być podstawą do realizacji własnych idei w ramach organizacji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Unilever wprowadza innowacyjne rozwiązania na każdym szczeblu działalności firmy, a dzięki płynnie i skutecznie przeprowadzonemu procesowi innowacyjności, zwiększa swój udział w rynku, obroty i rentowność, co w rezultacie prowadzi do uzyskania przewagi nad konkurentami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing