Pierwszy etap prac obejmie platformy internetowe RTV Euro AGD i OleOle! Agencja odpowiedzialna będzie za kompleksowy audyt, stworzenie i wdrożenie kart produktowych oraz optymalizację konwersji marki Nespresso.
Ze strony AF.agency liderem projektu jest Maciej Raczak, Account Director.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Współpraca jest wynikiem przeprowadzonego przetargu.
Nestlé Nespresso SA jest pionierem i punktem odniesienia na rynku porcjowanej kawy najwyższej jakości. Firma współpracuje z ponad 70 tys. rolników w 12 krajach w ramach programu AAA Sustainable Quality™, który ma na celu wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju na plantacjach i w ich okolicach. Stworzony w 2003 roku we współpracy z Rainforest Alliance program pozwala poprawić ilość i jakość zbiorów, zapewniając zrównoważoną produkcję kawy wysokiej jakości i poprawiając jakość życia plantatorów i ich społeczności.
Główna siedziba Nespresso znajduje się w szwajcarskiej Lozannie, a firma prowadzi działalność w 69 krajach i zatrudnia ponad 12 tys. osób. W 2016 sieć punktów sprzedaży Nespresso obejmowała ponad 600 placówek.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Więcej informacji dostępne jest na firmowej stronie Nespresso: www.nestle-nespresso.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing