Bohaterami nowego spotu matki są pracownicy firmy, w tym m.in. Kevin Fahrenkrog, dyrektor generalny browaru, a film pokazuje linię produkcyjną piwa, która w pewnym momencie zmienia się nie do poznania. W reklamie jeden z szefów odbiera pilny nocny telefon, przez który wprowadza zmiany na linii produkcyjnej, dlaczego?
Budweiser, chce zwrócić uwagę na fakt, że nie jest tylko dostawcą piwa, zaopatruję ludzi również w wodę – wtedy, gdy wymaga tego np. klęska żywiołowa.
Zobacz również
Od 1988 r. pracownicy browaru pomogli dostarczyć ponad 79 milionów puszek wody do miast w USA, które cierpiały na jej brak przez klęski żywiołowe. Dlatego wybór piosenki w tle nie wydaje się być przypadkowy 🙂
PS
Marka podczas zeszłorocznego Super Bowl opowiedział historię jednego z założycieli browaru, Adolphusa Buscha.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tegoroczna „super rozgrywka” przed nami, ale marki powoli zaczynają ujawniać swoje spoty. Marka Skittles postanowiła pójść pod prąd i przygotowuje na zbliżający się finał rozgrywek ekskluzywną reklamę. Taką, którą zobaczy tylko jedna osoba!
PS3
Pepsi również zaprezentowała nam teaser reklamy, która pojawi się na Super Bowl. Reklama ma być świeżym spojrzeniem na historię reklamy z 1992 roku, a spot powstał z okazji 120 lat istnienia marki!