W tym roku Trendbook dla branży nieruchomości zawiera zestawienie kluczowych zagadnień branżowych, poszerzonych analiz rynkowych oraz praktycznych materiałów publicystycznych. W materiale znajdziemy szerokie spojrzenie na obecną kondycję rynku. Perspektywę finansowania i inwestowania w nieruchomości, omówienie najważniejszych zmian w prawie oraz kompleksowe ujęcie problemów marketingowych. W tegorocznej edycji znalazły się również artykuły skierowane do klientów.
– Chcieliśmy w ten sposób nieco bardziej otworzyć się na tę część czytelników, która w 2017 r. była dość znaczącą grupą odbiorców. Dla zachowania równowagi wzbogaciliśmy też treści dla profesjonalistów, uzupełniając analizy wartościowymi felietonami. Mamy nadzieję, że tegoroczna publikacja będzie jedynie początkiem dyskusji o przyszłości rynku nieruchomości – mówi Michał Dziermański, redaktor tegorocznego wydania.
Zobacz również
W publikacji udzielili się eksperci branżowi, specjaliści od marketingu i sprzedaży oraz inwestorzy: Marcin Jańczuk – Metrohouse, Maciej Górka – e-bazanieruchomosci.pl, Marta Szczepkowska-Sadoch – Freedom Nieruchomości, Michał Krajkowski – Notus Finanse, Marta Górska – Notus Finanse, Ewa Klos-Rychter – Klos Nieruchomości, Grzegorz Miecznikowski – S Words, Marcin Kalkhoff – BrandDoctor.pl, Zyta Machnicka – Lightness, Piotr Bucki – bucki.pro, Daniel Siwiec – BIG CITY DEVELOPMENT & BIG CITY BROKER, Joanna Jażdżewska – Freedom Nieruchomości, Łukasz Kruszewski – Freedom Nieruchomości, Marcin Osman – OSMPOWER, Michał Korba – userengage.com, Dominika Mikulska – nieruchomosci-online.pl, Oskar Płukis – Resident1, Mikołaj Stępień – ASARI.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing