fot. od lewej J. Kubicki, T. Okulicz
Jarosław Kubicki był wcześniej związany z agencjami Red 8 i FireFly, gdzie piastował stanowisko senior art directora i dyrektora kreatywnego. Obsługiwał – między innymi – takie marki jak Burger King, Samsung, Żywiec, Fortis Bank, Nestle i Orange.
Zobacz również
Tomasz Okulicz od ponad 3 lat w strukturze kreacji Engine odpowiadał głównie za kreację dla marek Cropp, MINI, Energa, Henkel, T-Mobile i Heyah, jak również działania w mediach społecznościowych.
– Wzmacniamy siłę kreatywną Agencji dwutorowo: organicznie poprzez awansowanie i zwiększenie kompetencji najzdolniejszych z naszych kreatywnych oraz poprzez szukanie na rynku osób łączących kreatywność ze znajomością specyfiki nowych mediów. Zastosowaliśmy obecnie wariant kiedy jeden dyrektor kreatywny jest artem a drugi copywriter’em – uzupełniają się kompetencjami tworząc dzięki temu sprawnie zarządzający kreacją agencji duet – mówi Jarosław Śmigiel, dyrektor zarządzający Engine.
W ostatnim kwartale 2012 roku zespół Engine został znacząco rozbudowany, do Agencji trafiło w tym czasie aż 6 nowych osób. Wraz z rozstrzygnięciem trwających obecnie przetargów Agencja planuje kolejne zatrudnienia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing