…ich interesy przed organami administracji publicznej na rynku polskim i międzynarodowym.
W ramach podpisanej umowy Lighthouse będzie wspierać Izbę w realizacji kampanii edukacyjnej „Bądź w Zasięgu”, promującej wiedzę na temat funkcjonowania sieci komórkowych i ich znaczenia dla społeczeństwa.
Zobacz również
Za projekt odpowiadają konsultanci z zespołu Technologie Jakub Chajdak oraz Konrad Domański. Działania na rzecz klienta wspierają także Marta Górnicka i Anita Ceglińska z zespołu Digital.
Kontrakt obowiązuje od grudnia 2017 roku. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]