…kulisy prowadzenia biznesu, w którym najbardziej liczy się smak i jakość.
Biznes gastronomiczny to nie jest bułka z masłem. Rynek, na którym działają bary, bistro i restauracje wciąż się rozrasta. Co pocieszające, ze wzrastającą liczbą placówek gastronomicznych przybywa również konsumentów. Jak zachęcić ich skorzystania z naszej oferty? Co wpływa na sukces restauracji? Podczas pierwszych warsztatów z cyklu „Biznes po śląsku” w katowickim Idea Hub zostaną omówione takie kwestie, jak:
Zobacz również
- wartość lokalizacji pod kątem założeń biznesowych,
- pomoc profesjonalistów (architekt, prawnik, konsultant techniczny),
- personel – umowy, płatności, podejście, zagrożenia,
- dobór dostawców i konsumentów,
- projektowanie menu,
- informatyczne systemy sprzedaży,
- controlling,
- food cost.
Spotkanie poprowadzi Przemysław Błaszczyk – właściciel Mañana Bistro w Chorzowie oraz restauracji 'NOVO i Sezo’novo w Katowicach. Finalista drugiej edycji Top Chef, który nabierał doświadczenia podczas licznych podróży po Europie. Kulinarny kosmopolita, rozmiłowany w tradycji i lokalnych produktach.
„Biznes po śląsku” to cykl spotkań, podczas których lokalni przedsiębiorcy opowiadają o specyfice regionu i branży, w której pracują. Wydarzenia mają za zadanie przybliżyć przyszłym przedsiębiorcom specyfikę prowadzenia danego biznesu.
Wydarzenie odbędzie się 7 lutego (środa) w godzinach od 18.00 do 20.00 w Idea Hub – bezpłatnej przestrzeni coworkingowej usytuowanej w Silesia City Center przy ulicy Chorzowskiej 107 w Katowicach. O udziale w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń. Spotkanie jest bezpłatne. Zapisy prowadzone są przez stronę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing