Zgodnie z założeniami strategii, utrzymując pozycję lidera rynku depozytów, Getin Bank otworzy się w tym roku na nowe grupy Klientów i postawi na walkę w segmencie kont. W najbliższych tygodniach sieć Getin uruchomi także pierwsze placówki nowego formatu, które docelowo zastąpią obecną formułę.
GETIN UP – nowe otwarcie i nowa filozofia Banku
W ciągu ostatnich kilku lat Getin Noble Bank zbudował pozycję jednej z największych instytucji finansowych w kraju – jest II największym polskim bankiem, a zamykając 2012 rok może pochwalić się ponad 2-milionową rzeszą Klientów. Strategia na 2013 rok to kolejny krok w kierunku banku uniwersalnego i relacyjnej obsługi.
Zobacz również
Pierwszy etap projektu GETIN UP został wdrożony z końcem 2012 r. – obejmował uruchomienie jednej z najnowocześniejszych na rynku e-bankowości oraz powiązanego z nią rachunku. Na przełom stycznia i lutego Bank zaplanował kolejny krok: otwarte zostaną pierwsze placówki Getin nowej generacji, o wyższym od obecnego standardzie. W przyszłości nowy format oddziałów stopniowo zastąpi obecną sieć.
– Kampania wizerunkowa konta GETIN UP wprowadzi jednocześnie nowe logo i nową identyfikację wizualną Banku. „GETIN UP to dla nas znacznie więcej niż tylko nowy rachunek – to nowa filozofia działania. Uznaliśmy, że zmiany jakie wprowadzamy w tym roku są na tyle przełomowe, że odzwierciedlać je powinna również zmiana wizerunku Banku. To dziś dynamiczna, coraz bardziej nowoczesna organizacja, oferująca swoje usługi coraz szerszym grupom klientów – nowy znak ma pokazywać tę zmianę. Nowe logo będzie od tego momentu wykorzystywane w całej komunikacji Banku. Stopniowo, wraz z pojawianiem się nowych oddziałów, zastąpi też wizualizację sieci placówek – mówi Maciej Szczechura. „Nowa identyfikacja jest elementem, nie osią strategii. Zmieniamy cały bank, a nie tylko jego marketing. Getin to 14-ta marka w Polsce pod kątem wartości i 3-cia spośród marek bankowych. Chcemy pokazać, że polska marka może oferować usługi i mieć wizerunek na poziomie najlepszych marek światowych – dodaje.
Odświeżone logo i wizualizacja Banku to „powrót do korzeni” – odświeżenie idei GET IN, na której oparta była od początku marka. Motywem przewodnim znaku jest strzałka, która w graficznym połączeniu z nazwą GETIN BANK, symbolizuje zachętę do działania. „Nowe logo Getin Banku jest proste i dość odważne, bo przez swoją dynamikę i wyrazistość wyróżni się na rynku. Zachęca do działania, sprawdzania, porównywania z konkurencją. Nie boimy się porównań – chcemy, żeby każdy do nas przyszedł i nas sprawdził. Wróciliśmy do źródła: znaczenia słów GET IN – wejdź, przekonaj się! – mówi Natalia Załęcka Dyrektor Marketingu Getin Banku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Informacje na temat kampanii
Kampania wystartuje 14 stycznia (18 stycznia – w TV) i potrwa przez 4 tygodnie. Obecność mediowa obejmie mix mediów wysokozasięgowych oraz wizerunkowych, w tym TV, prasę, outdoor oraz internet. W ramach kampanii telewizyjnej zaplanowano wysoko pozycjonowane spoty w trzech długościach (60, 30 i 10s). Kampania prasowa obejmie dzienniki i tygodniki opinii oraz prasę rozrywkową – oprze się na wyróżniających się, niestandardowych dużych formatach. W outdoorze postawiono na nośniki typu backlight oraz citylighty w 10 największych miastach Polski oraz tablice w metrze warszawskim, natomiast w kampanii internetowej – na działania wizerunkowe, w tym duże i ekskluzywne formaty na portalach horyzontalnych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, natomiast za wsparcie PR odpowiedzialna jest agencja Rc2.