Cube Group od ponad 10 lat wspiera liderów rynkowych w zwiększaniu sprzedaży. Wierzymy, że nasze doświadczenie i zaangażowanie pozwolą nam wspierać także misję i cele e-Izby, a nam jeszcze efektywniej rozwijać się dzięki współpracy w inspirującym i doświadczonym zespole kształtującym polski rynek gospodarki elektronicznej – podkreśla Marcin Michalski, Członek Zarządu Cube Group.
Cube Group to agencja performance marketingowa działająca kompleksowo od strategii i doradztwa, poprzez realizację, po analitykę i ciągłą optymalizację wyników. Jej zespół na co dzień wspiera w rozwoju biznesu m.in. takie marki jak PLL LOT, Empik.com, SMYK.com, Złote Wyprzedaże, home.pl, RTV Euro AGD, TOUS, eZebra.pl, Innogy, BZ WBK i Santander Consumer Bank.
Zobacz również
Osiągane przez ekspertów Cube Group wyniki wielokrotnie zyskiwały uznanie w konkursach i rankingach branżowych, m.in. Golden Arrow, MIXX Awards, Effective Mobile Marketing Awards, Efekton Awards, wyróżnienie „Mistrzowie Performance” od „Media & Marketing Polska”, status Google Premier Partner oraz Bing Partner.
Agencja dostarcza największe na rynku portfolio działań performance’owych in house, m.in. sieć dedykowaną serwisom e-commerce SalesMedia, sieć reklamową performance NetSales, agencję e-mail marketingową MailSales, agencję SEO i content marketingową SEMTEC, departament Programmatic oraz SEM & Social (realizujący m.in. działania na 46 rynkach w wyszukiwarkach Google, Bing, rosyjskiej Yandex, czeskiej Seznam czy południowokoreańskiej Naver). Agencja angażuje się również w rozwój narzędzi i innowacji marketingowych i technologicznych, m.in. inwestuje w platformę SEMSTORM służącą do wspierania SEM i content marketingu, a także startup Feedink.com do zarządzania plikami produktowymi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]