Hagen Comm. Nowa agencja dla start-upów

Karol Jedliński, wieloletni dziennikarz ekonomiczny, m.in. „Pulsu Biznesu” otworzył agencję komunikacji finansowej. Hagen Comm skupia się na współpracy z firmami z sektora innowacji.
O autorze
1 min czytania 2018-02-08

Wśród pierwszych klientów Hagen Comm (hagen.pl) są m.in. notowane na New Connect spółki – XTPL i Nestmedic. Hagen wspiera także kilka innych spółek technologicznych, takich jak np. producenta systemów antydronowych – Advanced Protection Systems.

Przez lata drążyłem świat startupów, świeżych pomysłów oraz inwestujących weń funduszy i inwestorów prywatnych. Stąd nieprzypadkowo koncentrujemy się na współpracy z firmami, mającymi w sobie mocny komponent innowacji, szybkiego wzrostu i elastycznych struktur. Przy czym idziemy własną ścieżką, łącząc relacje inwestorskie z public relations i dodając do tego wyraźny element konsultingowy, związany np. ze wsparciem przy pozyskiwaniu kapitału – podkreśla Karol Jedliński, który w grudniu zeszłego roku, po niemal 14 latach, odszedł z „PB”.

W kilkuosobowym zespole Hagena jest m.in. Aleksandra Zarychta-Kuzalska, przez ostatnie lata związana z Kompanią Piwowarską, gdzie odpowiadała m.in. za PR najbardziej rozpoznawalnych polskich piw: Tyskie, Lech, Żubr. Na swoim koncie ma również współpracę z krakowskim kongresem gospodarczym Impact, wcześniej tworzyła komunikację dla największych marek międzynarodowych m.in. Red Bull, Samsung, Coca-Cola czy Absolut Vodka.

Mam kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z wielkimi markami. Teraz je wykorzystuję, pokazując mniejszym organizacjom, jak długofalowo budować swoją wartość – zaznacza Aleksandra Zarychta-Kuzalska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Trzon nowej agencji uzupełnia Wojciech Chodkowski, analityk i specjalista relacji inwestorskich, mający doświadczenie w pracy dla spółek z GPW i New Connect. Jako asystent biegłego rewidenta pracował również przy audytach finansowych spółek giełdowych.

Rynek start-upów jak i bardziej rozwiniętych od nich spółek tzw. scale-upów rośnie w szybkim tempie i potrzebuje dopływu coraz to nowego kapitału. Dlatego w dłuższej perspektywie największe szanse na osiągnięcie dojrzałości mają firmy od samego początku stawiające na przejrzyste i regularne relacje z rynkiem kapitałowym i interesariuszami, także poprzez komunikację w mediach. Dlatego zamierzamy rosnąć razem ze start-upami – zapowiada Karol Jedliński.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się