W czwartym roku działalności platforma przekroczyła poziom 5 tys. obsługiwanych blogów i pozyskała szereg nowych klientów – do współpracujących z nią marek dołączyły w 2017 r. m.in. Answear.com, Sony Music Poland, Nestle, Morele.net, Poczta Polska, Kolporter, Pracuj.pl, Redcoon.pl, Eura7, Shumee, Synerway, jak również wiele agencji reklamowych i domów mediowych.
REACHaBLOGGER.pl to platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – blogerzy. Reklamodawcy mogą na niej znaleźć blogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne. Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji. Klientami platformy REACHaBLOGGER.pl są marketerzy, agencje digital, domy mediowe, a także agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. W sumie za pomocą platformy wykonanych zostało już prawie 5,5 tysięca transakcji (od początku jej działalności). Najbardziej popularny twórca zawarł do tej pory już prawie 100 transakcji (miejsce 1: 94 transakcje, miejsce 2: 57 transakcji, miejsce 3: 52 transakcje).
Zobacz również
– W 2017 roku wyraźnie dało się wyczuć zwiększone zainteresowanie marketerów influence marketingiem. A to wprost przekłada się na dynamiczny wzrost biznesowy platformy REACHaBLOGGER.pl. Mieliśmy apetyt na co najmniej dwukrotny wzrost rok do roku i udało się ten plan wykonać z dużą nadwyżką – komentuje Anna-Maria Frejtag, junior project manager w REACHaBLOGGER.pl – Początek roku 2018 wskazuje na to, że to zainteresowanie nie maleje, tak więc wstępnie prognozujemy, że przychody platformy w 2018 r. powinny osiągnąć poziom około 1 mln. złotych.
W 2017 r. przychody REACHaBLOGGER.pl wzrosły o 200 procent, osiągając wartość 369 110 zł netto. Liczba zrealizowanych poprzez platformę transakcji wyniosła w 2017 r. ponad 2 750, wobec 1 060 w 2016 roku. Całkowita liczba użytkowników platformy osiągnęła na koniec roku 2017 poziom ponad 15 tys. zarejestrowanych kont, z czego ok. 5 000 stanowią aktualnie oferowane blogi.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wszystkie blogi na platformie mają miesięcznie sumarycznie ponad 47 mln unikalnych użytkowników, a kanały socialowe ponad 22 mln followersów, fanów i subskrybentów.
Na przełomie 2017 i 2018 r. uruchomiona została nowa, ulepszona wersja platformy, która zawiera m.in. nowe sekcje: „Gwiazdy”, „Mikro”, „RaB Score”. Zmienił się też wygląd platformy i cały back-end.