Kapsułki Theraflu z kampanią w Medicover

Z początkiem lutego w placówkach Medicover rozpoczęła się kampania reklamowa marki Theraflu, będącej własnością GSK Consumer Healthcare. Kampania ukierunkowana jest na promocję nowego leku, kapsułek Theraflu Total Grip, które pomagają zwalczać objawy przeziębienia i grypy.
O autorze
0 min czytania 2018-02-12

Produkt ten to innowacja w portfolio Theraflu, dotychczas marka oferowała konsumentom leki w formie saszetek. Po wejściu w nowy segment zaczęto poszukiwać sposobów na dotarcie do szerszego grona konsumentów.

Kampania ma charakter ogólnopolski. Koncept polega na emisji 30–sekundowego spotu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Medicover, emitowanych z dużą częstotliwością tj. 10 razy na godzinę. W trakcie trwania kampanii emitowany spot osiągnie blisko 3 mln kontaktów z potencjalnymi konsumentami.

Nośniki w przychodniach medycznych, stanowią unikalny, kanał komunikacji z pacjentem, ponieważ eksponują produkt w momencie, gdy pacjent rzeczywiście szuka kuracji na swoje dolegliwości.

Kampania została zrealizowana przez BE Media na zlecenie domu mediowego MediaCom Warszawa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj