Agencja zapewniła oprawę multimedialną i eventową marki KROSNO GLASS oraz kluczowe narzędzia marketingowe na tegoroczne targi Ambiente. Całość stanowiła premierę strategii oraz idącej jej śladem kampanii digitalowej „Soulful Glass – Szkło z duszą”. Współpraca pomiędzy firmami objęła stworzenie nowej strategii komunikacji oraz aktywacji launchujących nowe oblicze marki, w ramach których nakręcono m.in. spot wizerunkowy prezentujący nowe oblicze KROSNO GLASS oraz animację odsłaniającą nowe logo.
– Odnowiona marka pokazuje, jak wiele serca wkładamy w nasze szklane wyroby. W działaniach komunikacyjnych zapoczątkowanych podczas targów Ambiente staramy się zobrazować rolę, jaką KROSNO może spełnić w życiu naszych klientów – pokazujemy, że nasze szkło ma duszę — mówi Paweł Szymański, prezes KROSNO GLASS.
Zobacz również
We Frankfurcie zaprezentowano zarówno innowacje produktowe, jak i codzienne zastosowanie szkła KROSNO. W ramach wydarzenia, znana i lubiana blogerka Cooka – Ania Nowak, prezentowała własne, unikalne stylizacje stołu oraz serwowała autorskie dania w szkle KROSNA. Drugą blogerką pokazującą duszę szkła KROSNO była Zoyka – Marta Michalik, której stylizacje można obejrzeć między innymi w filmie wyemitowanym w mediach społecznościowych marki. Podczas targów agencja realizowała codzienne transmisje live na fanpage’u KROSNO oraz przygotowywała krótkie reportaże podsumowujące aktywności marki z każdego dnia targów Ambiente.
– W miniony weekend we Frankfurcie miała miejsce również uroczysta gala relaunchująca markę KROSNO, podczas której nasi goście mogli poznać nową strategię i plany ekspansji marki oraz uczestniczyć w premierze filmu prezentującego nowe oblicze KROSNO GLASS, przygotowanego przez agencję Fastline Advertising – dodaje Karina Hertel, Chief Digital Officer KROSNO GLASS.
Wyjątkowa aktywność KROSNO GLASS podczas targów Ambiente pokazuje nowe konsumenckie podejście marki do własnych produktów. Koncentracja na konsumencie, jego wrażeniach płynących z używania produktów wyprowadza krośnieńskie szkło zza szklanych witryn i pokazuje, że jest częścią zarówno konsumenckiej codzienności, jak i kluczowym uczestnikiem spotkań przy stole.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za spot odpowiedzialni są:
agencja – Fastline Advertising
Konrad Spyra – operator
Ewa Mikołajczak – kreacja i reżyseria
Marcin Kalkhoff – strategia i copywriting
Dom produkcyjny – Grape Film
Producent – Paweł Stawiński
Kierownicy produkcji – Radek Rożniecki, Wojciech Klimczak
Scenografia – Artur Bugno
Make up – Beata Magnuszewska
Post Produkcja – Simple Frame
Kostiumy – Ewelina Mróz
Wykonawcy – Martyna Kondratowicz, Magdalena Psiuk, Łukasz Duracz
Słuchaj podcastu NowyMarketing
GreyWolf Group, do której należy agencja Fastline Advertising, prowadzi kampanie społecznościowe m.in. dla KROSNO GLASS oraz Stock Polska, dotychczas realizowała projekty m.in. dla Orlen, Canon, Orange, GSK, Nokia, Marilyn oraz Coast2Coast.