Polska jest 25 rynkiem na świecie na którym pojawi się kanał Nicktoons. Marka należy do portfolio Viacom International Media Networks, nadawcy takich kanałów, jak MTV, Comedy Central czy Paramount Channel HD.
Po zmianie stacja Nicktoons będzie nadawała jedynie seriale animowane, zapewniając młodym widzom rozrywkę najlepszej jakości. W ofercie stacji, kierowanej do dzieci w wieku od 4 do 10 lat oraz do wszystkich miłośników dobrych animacji, znajdą się najpopularniejsze i najzabawniejsze animacje Nickelodeon. Nie zabraknie też nowości, takich jak opowiadającego historię legendarnych wojowniczek serialu „Mysticons”, przenoszącej widzów do tajemniczego domu animacji „Witajcie w Wayne” i przedstawiającej niezwykłe p energicznej bestii produkcji „Bunsen, ty bestio!”. Kolejne nowości programowe na antenie stacji pojawią się w nadchodzących miesiącach.
Zobacz również
Na zawartość programową Nicktoons składać się będą także uwielbiane przez młodych widzów emocjonujące i pełne humoru animacje, takie jak „Jimmy Neutron: Mały geniusz”, „Wojownicze Żółwie Ninja”, „Toon Marty”, „Wróżkowie chrzestni” i „SpongeBob Kanciastoporty”. Na antenie stacji nie zabraknie również seriali, będących spin-offami wielkich kinowych przebojów:
„Kung Fu Panda: Legenda o niezwykłości” i „Pingwiny z Madagaskaru”. Wszystkie propozycje programowe, które znajdą się na antenie Nicktoons będą nadawane w jakości HD.
– Dewiza „Dzieciaki górą!” znajduje odzwierciedlenie we wszelkich aktywnościach, jakie realizujemy dla kanałów Nickelodeon. Animacje cieszą się ogromną popularnością wśród naszych widzów, dlatego też jesteśmy przekonani, że Nicktoons – stacja nadająca pełne humoru seriale animowane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu – pozwoli nam jeszcze bardziej dopasować naszą ofertę do gustów i preferencji dzieci. Wierzymy, że Nicktoons znakomicie uzupełni naszą ofertę kanałów dziecięcych-: skierowanego do dzieci w wieku przedszkolnym Nick Jr. oraz emitującego animacje i seriale live-action Nickelodeon – powiedział Daniel Reszka, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE – Viacom International Media Networks.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przekształcenie stacji Nickelodeon HD w NickToons zostanie wsparte kampanią promocyjną, obejmującą telewizję, internet, social media oraz sieć kin Cinema City. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Cyber Kids on Real, za zakup mediów odpowiada Starcom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Łączny udział kanałów z rodziny Nickelodeon w oglądalności w grupie 4-12 (SHR) za cały rok 2017 wyniósł 13,41%, co czyni je najchętniej oglądaną grupą kanałów dziecięcych w Polsce.
Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio kanały telewizyjne Nickelodeon, Nicktoons, Nick Jr., MTV, MTV Music, VH1, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD. Dopełnieniem linearnej oferty są aplikacje (m.in. MTV Play i Nickelodeon Play) oraz witryny internetowe oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.