Loxon Max (dawniej Loxon 5%) stosowany jest na skórę głowy w przypadku łysienia androgenowego u mężczyzn. Substancja czynna minoksydyl odwraca lub hamuje miniaturyzację mieszków włosowych, działa silnie pobudzająco na namnażanie się komórek mieszków w fazie wzrostu.
„Nasza kampania ma na celu dotarcie z przekazem do mężczyzn, którzy chcą powstrzymać nadmierne wypadanie włosów. Chcemy zwiększyć świadomość na temat łysienia androgenowego wśród mężczyzn i zachęcić te osoby do wypróbowania nowego wariantu leku.” – powiedziała Kamila Roszkowska, Group Account Director w agencji Publicis.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii powstał trzydziestosekundowy spot przedstawiający historię młodego, aktywnego mężczyzny, narażonego na dziedziczenie łysienia androgenowego z dodatnim wywiadem rodzinnym. Kreację można obejrzeć w kanałach należących do stacji: Polsat, TVN, TVP. W przypadku internetu reklamy będą emitowane na serwisie WP.PL.
Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Justyna Pyzik, Katarzyna Ulatowska, Agnieszka Dudzic i Daria Matczuk. Produkcją spotów TV zajęło się studio produkcyjne Ilmatic zaś postprodukcją Orka. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu MindShare.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]