Agencja Publicis rozpoczyna kampanię reklamową leku LOXON MAX

Od 19 lutego br. można śledzić w telewizji i internecie kampanię autorstwa agencji Publicis, promującą lek LOXON MAX, który od stycznia 2018 roku dostępny jest bez recepty.Działania komunikacyjne są prowadzone pod hasłem: „Geny pod kontrolą”. Wykorzystywane w kampanii kreacje stworzono w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-02-19

Loxon Max (dawniej Loxon 5%) stosowany jest na skórę głowy w przypadku łysienia androgenowego u mężczyzn. Substancja czynna minoksydyl odwraca lub hamuje miniaturyzację mieszków włosowych, działa silnie pobudzająco na namnażanie się komórek mieszków w fazie wzrostu.

Nasza kampania ma na celu dotarcie z przekazem do mężczyzn, którzy chcą powstrzymać nadmierne wypadanie włosów. Chcemy zwiększyć świadomość na temat łysienia androgenowego wśród mężczyzn i zachęcić te osoby do wypróbowania nowego wariantu leku.” – powiedziała Kamila Roszkowska, Group Account Director w agencji Publicis.

Na potrzeby kampanii powstał trzydziestosekundowy spot przedstawiający historię młodego, aktywnego mężczyzny, narażonego na dziedziczenie łysienia androgenowego z dodatnim wywiadem rodzinnym. Kreację można obejrzeć w kanałach należących do stacji: Polsat, TVN, TVP. W przypadku internetu reklamy będą emitowane na serwisie WP.PL.

Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Justyna Pyzik, Katarzyna Ulatowska, Agnieszka Dudzic i Daria Matczuk. Produkcją spotów TV zajęło się studio produkcyjne Ilmatic zaś postprodukcją Orka. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu MindShare.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj