Największy w Polsce serwis do zamawiania jedzenia online Pyszne.pl rozpoczyna kampanię w całości poświęconą pizzy. Według danych serwisu jest to danie najczęściej wybierane przez użytkowników w Polsce i Austrii, plasujące się na drugim miejscu pod względem popularności w Niemczech i Belgii i lubiane także w innych krajach, gdzie funkcjonują serwisy grupy Takeaway.com.
Piotr Wódkiewicz, Brand Manager Pyszne.pl: „Kampania pokazuje czystą radość, jaka płynie z tak prostej rzeczy jak jedzenie. To podejście mocno zakorzenione jest w kulturze włoskiego dolce vita. Włosi doskonale rozumieją najważniejszą zaletę pizzy – to, że tak łatwo i przyjemnie jest się nią dzielić z innymi, na przykład podczas spotkań z przyjaciółmi.”
Zobacz również
Kampania obejmuje prasę, reklamę i wideo online, a także media własne – w tym kanały społecznościowe. Wyprodukowany w Polsce spot prezentowany będzie w pięciu krajach europejskich, gdzie równolegle startuje komunikacja, w tym w Niemczech, Holandii, Belgii i Austrii. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada zespół Takeaway.com. Spot został wyprodukowany przez Studio Filmowe OTO, wyreżyserował go Marek Rajca. Postprodukcją zajęło się studio Orka Film Postproduction.
Marta Czarnecka, Head of Brand & Content Marketing Takeaway.com: „W związku z międzynarodowym charakterem Takeaway.com, szukamy w całej Europie najlepszych zespołów, z którymi możemy zrealizować nasze pomysły. Kampania Dni Pizzy została stworzona przez wybitnych specjalistów, zespół ludzi potrafiących świetnie zrozumieć idee i przełożyć je na gotową kreację.”
W ramach kampanii w kanałach społecznościowych Pyszne.pl trwa konkurs organizowany w partnerstwie z Coca-Cola zero sugar, w którym do wygrania są między innymi: wycieczka do Włoch, warsztaty robienia pizzy oraz kupony do wykorzystania w serwisie Pyszne.pl o wartości od 100 zł do 400 zł.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na potrzeby kampanii stworzona została strona www.pyszne.pl/dni-pizzy, na której zamieszczane będą cenne wskazówki dla pizzożerców i informacje o konkursie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing