Statuetka „Adweek” dla domu mediowego MediaCom dołączyła do wcześniej zdobytych w tym roku tytułów Sieciowej Agencji Roku 2017: magazynu branżowego „Campaign”, Festival of Media Global Awards oraz M&M Global Awards.
MediaCom jest pierwszym domem mediowym w historii uhonorowanym w jednym roku czterema tytułami sieciowej agencji mediowej roku.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Wszystkie te zwycięstwa są ukoronowaniem zamkniętego sukcesem roku 2017, w którym MediaCom znacznie powiększył portfolio klientów, zdobywając budżety m.in.: PSA, Opel, Richemont, Walgreens Boots Alliance, Wholefoods i Falabella.
Jeśli chodzi o sukcesy na polskim rynku w 2017 r. to poza przejętymi w wyniku globalnego rozstrzygnięcia budżetami PSA, Opel i AkzoNobel, MediaCom zdobył również budżety mediowe takich klientów jak: Netia SA, Manta, Croatian Tourist Board, iRobot i Polski Bank Komórek Macierzystych.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1