Havas Media wygrywa w przetargu marki Tarczyński

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
O autorze
0 min czytania 2018-02-23

Havas Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla marki Tarczyński od 2017 roku. W wyniku wygranego przetargu, również w 2018 roku dom mediowy będzie odpowiedzialny za optymalizowanie, planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych dla produktów marki.

Jak podkreśla Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media: Bardzo nas cieszy ta wygrana, która jest wynikiem bieżącej, owocnej współpracy. Potwierdza również strategiczne partnerstwo między nami a marketerem i wzajemne zrozumienie w zakresie strategii komunikacji.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj