TalentMedia autorem kolejnych kampanii RTV EURO AGD

Firma RTV EURO AGD stawia na współpracę z popularnymi twórcami gamingowymi. Lenovo Legion i kampania Najwyższy Level, promująca produkty gamingowe to najnowsze projekty z udziałem popularnych, polskich gamerów. Za koncepcję, strategię i realizację kampanii odpowiada sieć partnerska TalentMedia.
O autorze
1 min czytania 2018-02-26

Wystartowały dwie kampanie promujące produkty gamingowe dostępne w sieci RTV EURO AGD.

Pierwsza kampania dedykowana Lenovo Legion, została oparta o koncepcję elitarnego klubu dla graczy – Legionu. Film prezentujący „tajne stowarzyszenie gamerów” miał swoją premierę na kanale Gimpera. W akcji #JestemLegionem wezmą również udział Skyen, N3jxiom i Vibe, którzy zaprezentują swojej widowni poszczególne atrybuty Legionu. Całość projektu zostanie uzupełniona formatami bumper ad oraz konkursem, w którym będzie można wygrać sprzęt gamingowy Lenovo.

Z kolei 20 lutego ruszyła druga kampania, ze specjalną akcją promocyjną na wybrane produkty gamingowe, dostępne w sklepie euro.com.pl. W kampanię są zaangażowani znani gamerzy: Overpow, Disowskyy, IsAmUxPompa, a aktywności realizowane są na platformach YouTube, Twitch oraz Facebook. Lokowaniom będzie towarzyszyć kampania GDN z wykorzystaniem wizerunku twórców i formatów bumper ad.

Kompleksową realizację, kreację i strategię projektów powierzono sieci partnerskiej TalentMedia. Obie kampanie potrwają do 5 marca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj