„TEEKANNE WINTER BAR” w Zakopanem – rozgrzał trzynaście tysięcy kibiców, którzy złożyli życzenia i pozdrowili swojego idola na półmetku jego startu w Rajdzie Dakar w ramach projektu kibiceadama.pl
W trakcie największej zimowej imprezy w stolicy Tatr, jaką jest coroczny Puchar Świata w Skokach Narciarskich, firma TEEKANNE, jeden z wiodących producentów herbaty, zaoferowała kibicom rozgrzewające wsparcie, a ci zrewanżowali się, wspierając życzeniami ambasadora marki Adama Małysza. Życzenia można zobaczyć w serwisie kibiceadama.pl – który został uruchomiony na finiszu zmagań mistrza w Rajdzie Dakar.
Zobacz również
Rozgrzewka w Zakopanem
W TEEKANNE WINTER BAR, zlokalizowanym tuż przy głównym wejściu na teren skoczni, każdy chętny mógł zrelaksować się przy kubku pysznej herbaty. W sumie, w ciągu trzech dni, zostało rozdanych ponad 13 000 kubków tego aromatycznego napoju. Hostessy serwowały go w ramach zimowej strefy TEEKANNE oraz na terenie Wielkiej Krokwi i specjalnej strefy VIP. W ten sposób firma nie tylko zaprezentowała swoje herbaciane nowości tysiącom konsumentów, ale i mocno podgrzała ich sportowego ducha. A które smaki wybierano najczęściej? – MINT & HONEY, WINTER TIME, GINGER & LEMON, FOREST FRUIT – to herbaciani liderzy akcji.
Foto niespodzianka
Zimowe, sportowo-herbaciane święto pod skocznią było również świetną okazją, by wrócić do domu z pamiątkami – gadżetami z limitowanej serii TEEKANNE, przygotowanymi specjalnie dla fanów skoków narciarskich i Adama Małysza – ambasadora marki. Sferyczne igloo TEEKANNE kryło w sobie kolejną niespodziankę – wyjątkowe ministudio foto, w którym fani mogli sobie zrobić i otrzymać wydrukowane na miejscu pamiątkowe zdjęcia, a co ciekawsze – podzielić się nim ze znajomymi na Facebooku. Z tej możliwości skorzystało blisko 400 fanów, którzy wysłali swoje fotografie z miejsca imprezy do galerii „TEEKANNE WINTER BAR” na firmowym profilu na Facebooku. Można je znaleźć pod adresem facebook.com/herbatateekanne.
I… jedź Adam, jedź!
Dla fanów Adama Małysza organizatorzy eventu przygotowali jeszcze jedną wyjątkową atrakcję: mogli oni pozdrowić swojego idola, który teraz startuje w Rajdzie Dakar. I tak słynne już, wielokrotnie powtarzane na całym świecie „Adam, leć!!!” zostało przez kibiców zamienione na: „Adam, jedź!”. Powstało ponad 50 filmów z pozdrowieniami dla TEEKANNE i Adama Małysza – i życzeniami, które składano przynajmniej w kilku językach. Filmiki te, oraz galerię zdjęć z imprezy można obejrzeć w specjalnym serwisie kibiceadama.pl który ilustruje barwne emocje, jakie towarzyszyły kibicom i organizatorom pod Wielką Krokwią.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– TEEKANNE WINTER BAR był więc idealnym miejscem na wspomnienie sukcesów Adama Małysza w towarzystwie aromatycznych nowości produktowych TEEKANNE – podsumował Maciej Rymski, National Sales Manager firmy TEEKANNE Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za działania w ramach projektu „Herbata rozgrzewa” oraz wsparcie PR odpowiada agencja 365 PR, należąca do GRUPY 365 NET.