OTOMOTO wybrało Cut The Mustard do przygotowania kampanii wiosennej “Kupuj z głową”

W ramach wygranego przetargu agencja Cut The Mustard odpowiada za kampanię OTOMOTO “Kupuj z głową, obejmującą koncepcję komunikacji, spot TV, działania digitalowe i social media.
O autorze
0 min czytania 2018-02-28

Spot do końca marca będzie można zobaczyć w wersji 30 i 15 sekundowej w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Video pojawi się również w serwisach VOD, YouTube i Facebook.

OTOMOTO to największy serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi w Polsce, zarówno względem ilości ogłoszeń, ale również pod względem zasięgów i ilości użytkowników. Platforma OTOMOTO podnosi standardy na rynku aut używanych poprzez działania budujące zaufanie i bezpieczeństwo podczas zakupu, a także partnerskie wsparcie sprzedających. Ogłoszenia zamieszczone na OTOMOTO automatycznie pojawiają się na OLX.pl i Allegro.pl

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się m.in. Reebok, Kompania Piwowarska, Aegon, H&M, czy L’Oreal.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj