Jaroszek w kilkudziesięciu sekundach potrafi zawrzeć historie na miarę wielkiego ekranu. Jego pracę i kreatywność napędza energia ekipy i bohaterów. Dokumenty Jaroszka, wyreżyserowane m.in. dla Samsunga, H&M i Wyborowej prezentują zainteresowanie człowiekiem i jego historią i przekładają się na niepowtarzalny klimat. Jaroszek reżyserował reklamy m.in. dla KFC, Lay’s, Kinder i Orange. Jego ostatni film powstały w ramach „Papaya Films Present Stories” – “Untitled” odbił się szerokim echem, osiągając prawie 200 tysięcy wyświetleń w pierwszym tygodniu publikacji na Facebooku.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1