Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką marki Florina by Emalia Pleszew

Znana aktorka i promotorka zdrowego stylu życia – Katarzyna Bujakiewicz, rozpoczęła współpracę z firmą Florentyna. Artystka została ambasadorką marki Florina by Emalia Polska Pleszew. To najwyższej jakości artykuły gospodarstwa domowego z unikalnym wzornictwem, które każdemu ułatwią...
O autorze
1 min czytania 2018-03-02

…przygotowywanie zdrowych posiłków.

Najnowsza propozycja w portfolio marki Florina by Emalia Pleszew, to emaliowane garnki i naczynia, wyróżniające się najwyższą jakością materiałów oraz oryginalną stylistyką. W sprzedaży dostępne są obecnie dwie wyjątkowe linie – Scandi oraz Majolica. Scandi nawiązuje do modnego skandynawskiego stylu natomiast Majolica charakteryzuje się wyjątkowymi ornamentami w stylu włoskim.

Wzór najwyższej jakości

Kolekcja Florina by Emalia Pleszew łączy oryginalne wzornictwo i design z najwyższą jakością materiałów. Emaliowane artykuły gospodarstwa domowego są jednymi z najzdrowszych. Powłoka emaliowana jest antyalergiczna i antybakteryjna – nie zawiera żadnych substancji chemicznych i zapobiega rozwojowi drobnoustrojów. To ergonomiczny i w pełni bezpieczny dla zdrowia produkt, który nie wchodzi w żadne reakcje z przygotowywanymi potrawami. Emaliowane garnki oraz naczynia są również niezwykle wytrzymałe, odporne na zarysowania czy silne detergenty. Można korzystać z nich na wszystkich kuchenkach i myć w zmywarce.

Promocja idei „Fit&Helathy”

To właśnie dzięki tym wyróżnikom, wizja nowej kolekcji marki Florina zyskała uznanie Katarzyny Bujakiewicz. Znana aktorka, aktywna mama i propagatorka zdrowego stylu życia czynnie uczestniczyła w procesie kreacji i projektowania kolekcji. Zgodnie z ideą „Fit&Healthy”, troską o najbliższych i dbałością o codzienną jakość życia. Wizerunek Katarzyny Bujakiewicz pojawi się na wszystkich materiałach POS, m.in. standach. Informacje o kampanii promocyjnej z udziałem Katarzyny Bujakiewicz będą również elementem działań promocyjnych i public relations. Współpraca ma charakter otwarty – w przygotowaniu znajduje się kolejna linia kolekcji Florina by Emalia Pleszew i będzie nazywać się – Kocham Gotować.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing