Dni Babci i Dziadka to idealny moment do bliższego przyjrzenia się relacjom wnuki − dziadkowie. Idea kampanii Fundacji Dzieci Niczyje „Dziadkowie i wnuki. Wspólna historia” zrealizowanej przez agencję Havas Worldwide Warsaw skupia się na podkreśleniu wartości relacji pomiędzy wnukami a dziadkami oraz zachęca do zacieśniania łączących ich więzi. Jednocześnie ma też na celu edukację i podkreślenie istotnej roli, jaką w życiu młodzieży odgrywają dziadkowie. Ci zaś dzięki akcji mogą się poczuć bardziej wartościowi i docenieni.
Zobacz również
– Kochamy naszych dziadków za to, że zawsze mają dla nas czas. W kampanii chcemy podkreślić, że bliskość i długie rozmowy z dziadkami powinny być dla nas wyjątkowe − powiedziała Danuta Zgliczyńska z Fundacji Dzieci Niczyje, której celem jest ochrona dzieci przed krzywdzeniem oraz pomoc dzieciom krzywdzonym, ich rodzinom i opiekunom.
Kampania przygotowana przez Havas Worldwide Warsaw obejmuje m.in. radio, prasę oraz aktywności w social media. Dzięki specjalnej aplikacji na Facebooku można podzielić się zdjęciem i historią przedmiotu, z którym wiąże się jakieś wydarzenie z życia naszych dziadków. Z fotografii opublikowanych na fan page’u Fundacji jury wybierze te, które zostaną zaprezentowane na wystawie wieńczącej całą akcję.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing