Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Agnieszka Radawiec z UPC Polska na Dyrektora Marketingu Douglas Polska

Agnieszka Radawiec z początkiem lutego br. objęła funkcję dyrektora marketingu sieci perfumerii Douglas Polska. Poprzednio Radawiec zajmowała takie stanowisko w UPC Polska, a wcześniej m.in. w Grupie Eurozet (Radio ZET) i Havas Worldwide.
O autorze
0 min czytania 2018-03-06

Agnieszka Radawiec odpowiedzialna będzie za stworzenie i realizację długofalowej strategii marketingowej Douglas Polska, komunikację PR, digital, social media, experiencial marketing i program lojalnościowy.

Jako największa i najszybciej rozwijająca się sieć perfumerii w Polsce Douglas obecnie posiada 131 perfumerie oraz autoryzowany sklep internetowy douglas.pl.