W akcji Soplicy bierze udział ponad 50 najlepszych karczm, restauracji, pubów i barów w górskich miejscowościach wypoczynkowych. Każdy współpracujący punkt otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy, tj. plakaty akcji, standy na stoliki, tace, kamizelki dla obsługi czy kieliszki wraz ze specjalnymi cenami promocyjnymi. Lokale mogą również liczyć na wsparcie komunikacyjne promocji na facebookowym profilu Antka Soplicy.
– Tegoroczna zimowa akcja Soplicy organizowana jest w rekordowej ilości lokali, dzięki czemu więcej chętnych będzie mogło skosztować szlachetnej wódki i nalewek Soplicy w atrakcyjnych cenach. Poprzednie lata pokazały nam, że alkohole Soplicy cieszą się w górach dużym powodzeniem, a zimowa promocja marki przyczynia się do zwiększania dynamiki sprzedaży nie tylko w gastronomii, ale również w sklepach detalicznych – mówi Przemysław Jaczewski, Brand Manager marki Soplica.
Zobacz również
Akcja „Rozgrzej się smakami Soplicy” organizowana jest po raz trzeci jako rozwinięcie współpracy marki z rynkiem HoReCa. Od momentu uruchomienia cieszy się dużą popularnością zarówno wśród właścicieli lokali, jak i ich gości. Działania potrwają do marca b.r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]