Marka posiada szerokie portfolio produktów; od chusteczek do nosa po ręczniki kuchenne, ponadto regularnie wprowadza innowacyjne produkty, takie jak nawilżany papier toaletowy.
„Zespół Communication Unlimited przedstawił nam wyróżniający całościowy koncept na komunikację marki, który sprawdzi się dla każdego z naszych produktów, niezależnie od kategorii.” – mówi Monika Sypek, Dyrektor Marketingu Velvet Care.
Zobacz również
„Praca dla Velvet to świetna przygoda – strategiczna i kreatywna. Z jednej strony marka posiada w swoim portfolio najbardziej demokratyczne i popularne produkty, jaki możemy sobie wyobrazić. Z drugiej strony jest innowacyjna, wprowadza nowe kategorie produktów. Te dwa pierwiastki tworzą inspirujące napięcie i, jeśli dobrze wykorzystane, owocują wyrazistą i skuteczną komunikacją.” – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Nowa platforma komunikacji będzie obejmować spoty TV i VoD, reklamy drukowane, materiały POS oraz komunikację digital i social media.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach