Strukturą zarządza Rafał Bauer (eCommerce Design Director).
Zespół eCommerce Design tworzy rozwiązania dla niemal 40 marek, działając głownie na rynkach globalnych. Jest współtwórcą projektów dedykowanych na największe platformy sprzedażowe.
Zobacz również
„Kompetencje eCommerce design rozwijamy od 2013 roku. Takiego doświadczenia w tym obszarze – w szczególności tworzenia i utrzymania contentu ecommerce’owego – jak Saatchi & Saatchi IS nie ma nikt w Polsce. W Europie także bardzo niewiele agencji może się pochwalić podobnym dorobkiem. Teraz przyszedł czas, aby rozwinąć się w kierunku innowacji i automatyzacji, pozwalających na nieosiągalne do tej pory możliwości dotarcia do indywidualnego konsumenta z dedykowanym kontentem w sposób masowy” – powiedział Krzysztof Andrzejczak, CEO Saatchi & Saatchi IS.
Nowo powołana komórka eCommerce Innovation tworzona jest przez część dotychczasowego zespołu: Tomek Woźniak (eCommerce Design Lead), Natalia Ćwiek (Senior Designer/Team Leader), Fabiola Nawrocka (UX Designer). eCommerce Innovation odpowiedzialna jest za research oraz wdrażanie nowych technologii i rozwiązań takich jak: optymalizacje mobilne, rozwiązania Open Source, gamification, aplikacje voice search, VR, AR i 3D. Komórka będzie wspierana przez dział Strategii eCommerce oraz produkcji eCommerce. W najbliższym czasie Agencja planuje kolejne zatrudnienia w obszarze szeroko rozumianych kompetencji creative technologies.
„Już od stycznia 2018 działamy jako samodzielna struktura wydzielona z działu Design. Przy utrzymaniu takiego tempa wzrostu, do końca roku zespół eCommerce Design będzie liczył ponad 30 osób. Wszystkie działy Design w Agencji to w sumie ponad 60 zatrudnionych” – komentuje Rafał Bauer, eCommerce Design Director.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
eCommerce Design Saatchi & Saatchi IS jako współautor ma na swoim koncie szereg kampanii nagrodzonych na krajowych i zagranicznych festiwalach branżowych. Należą do nich m.in.Cannes Lions, Innovation Ad, KTR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jednym z najnowszych prac zespołu jest projekt SNOW, w który agreguje informacje od 5 mln użytkowników sklepów internetowych i dzięki współpracy robota i człowieka – utalentowanego artysty Karola Pomykały – przedstawia je w postaci nowoczesnego linorytu. Projekt można zobaczyć tutaj.