Autentyczne, z ładunkiem emocjonalnym i pełne pasji historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi w ludzkich rękach. To one zmieniają podejście, inspirują do działania i pomagają odkrywać nowe pomysły. HP stworzyło spot „Paro”, by pobudzić dyskusję o marzeniach i pasji bez względu na to, skąd i gdzie jesteśmy. Dodatkowo marka podkreśla, że technologia może być demokratyczną siłą w tworzeniu i dzieleniu się nie tylko swoimi historiami.
PS
Zobacz również
Mówi się, że odkrywanie nowych miejsc daje wolność, a nurkowanie to jedyna dziedzina, w której dotknięcie dna to sukces. Sofia Gomez wraz z marką Asus opowiada historię o swoim życiu w wodzie oraz technologii, która oświetla przestworza oceanu w rytmie bicia jej serca.
PS2
Organizacja charytatywna promująca prawa dziecka i równość płci wśród najmłodszych dzięki technologii stworzyła specjalną klawiaturę, która ma pomóc poczuć się dziewczynkom pewniej. W „Sheboard” chodzi o to, aby pomóc użytkownikom zauważać – i ewentualnie zmienić – słowa, które zmieniają stereotypy i sugerują alternatywne przymiotniki. Jak działa?
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS3
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ciekawość ludzka nie zna granic, podobno. Dlatego General Electric wprowadził do swojej kampanii Molly, ciekawą świata dziewczynkę, która dzięki swojej innowacyjności, opracowała, na przykład, urządzenie do usuwania odpadów. Dziewczynka jest przykładem na to, że jeśli coś nas inspiruje, warto zgłębiać temat, niezależnie od płci, koloru skóry, gdyż staje się to naszym motorem napędowym i nigdy nie przemija.
PS4
Jeśli chcecie więcej spotów, w których kobiety pokazują swoją walkę ze stereotypami, zaangażowanie w naukę i siłę charakteru, wejdźcie → tutaj. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet postanowiłam przygotować 8* najlepszych kampanii, które powstały w duchu „girl power”!