Lego Duplo w kampanii rekomendacji Streetcom

LEGO przeprowadza kolejną kampanię rekomendacji prowadzoną przez Streetcom Polska. Do ambasadorek marki i ich dzieci trafiły zabawki z linii LEGO DUPLO. Mamy testują klocki ze swoimi maluszkami i rekomendują produkty znajomym. Konsumenci poznają także nowości z tej serii.
O autorze
1 min czytania 2013-01-22

Klocki LEGO DUPLO to zabawka konstrukcyjna zaprojektowana z myślą o młodszych dzieciach, które mają małe rączki i ogromną wyobraźnię. Klocki LEGO DUPLO są dwukrotnie większe od standardowych klocków LEGO.  Celem aktualnie prowadzonej kampanii jest dotarcie do nowych konsumentów, którzy jeszcze nie poznali walorów klocków LEGO DUPLO i przekonanie ich do produktu oraz zebranie opinii. Do udziału w kampanii wyselekcjonowano grupę mam. Ambasadorki otrzymują zestaw klocków „Kreatwyny Pojazd do ciągnięcia dla maluszka” oraz komplet informacji o zaletach zabawy klockami od najmłodszych lat. Należą do nich m.in.: rozwijanie wyobraźni, kreatywności i sprawności manualnych, wpływanie na umiejętność rozróżniania kształtów i kolorów, kształtowanie umiejętności społecznych maluszka i budowanie poczucia własnej wartości. Panie otrzymały również katalog najnowszych zestawów LEGO DUPLO dostępnych na rynku. Mogą wziąć udział w konkursie, przesyłając filmy i zdjęcia. A przede wszystkim rozmawiają, rekomendują i raportują do agencji wszystkie przeprowadzone rozmowy na temat produktów.