Zespół Web Analytics, którym od niedawna zarządza Krzysztof Nowakowski, świadczy usługi doradztwa analitycznego w ramach aktualnie prowadzonych i nowo uruchamianych projektów agencji. Do obszaru działań zespołu należy także: UX, optymalizacja konwersji, nadzór analityczny nad trwającymi i nowo uruchamianymi kampaniami, współpraca z dostawcami narzędzi badawczych oraz przygotowywanie opracowań eksperckich dla marek.
Krzysztof Nowakowski od ponad roku pracował w They.pl jako web analyst w zespole Mikołaja Saleckiego, digital media & performance marketing directora. Był odpowiedzialny za analizę serwisów internetowych oraz nadzorowanie użyteczności i skuteczności kampanii. Doświadczenie na stanowisku analityka internetowego zdobywał poprzednio w Orange Polska.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]