Marka Absolut od lat stawia na współpracę z artystami. Inspiruje młodych, energicznych, kreatywnych i pełnych pasji ludzi. Oni właśnie tworzą ducha marki Absolut i współczesną kulturę. Sztuka, film, a przede wszystkim muzyka to nieodłączne elementy wpisane w DNA marki. Dlatego Absolut jest partnerem jednego z najpopularniejszych i najbarwniejszych festiwali na świecie – Coachella Valley Music and Arts Festival w słonecznej Kalifornii. Tegoroczny line up zapowiada się obiecująco! Wystąpią m.in. Beyoncé, The Weekend, Kygo, HAIM, alt-J, Post Malone, czy Eminem. Festiwal ten to fuzja różnych gatunków muzycznych, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie począwszy od pop’u, hip hop’u przez muzykę elektroniczną, rock, czy indie.
– Coachella Valley Music and Arts Festival to jeden z najbardziej znanych festiwali na świecie. Miejsce łączące ludzi, których pasją jest muzyka i sztuka. Dlatego nie mogło na Coachella zabraknąć również marki Absolut, która od lat wspiera środowiska artystyczne. Ponieważ sezon festiwalowy wkrótce się rozpocznie, przygotowaliśmy dla naszych konsumentów wyjątkowy konkurs, którego nagrodą główną jest wyjazd do słonecznej Kalifornii właśnie na to wydarzenie. Co więcej, na terenie festiwalu, oprócz światowych gwiazd sceny muzycznej, na gości czekać będzie specjalna strefa Absolut Lime, produktu obecnego już na polskim rynku – mówi Karol Krekora, Senior Brand Manager Wyborowa Pernod Ricard.
Zobacz również
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zrobić jedno z dwóch zadań. Pierwsza z możliwości to publikacja publicznego zdjęcia, gif’u albo filmiku jako odpowiedzi na modowe inspiracje festiwalowe oraz orzeźwiający zielony kolor limonki z dodaniem w opisie publikacji #AbsolutnaWiosna. Druga to wysłanie zgłoszenia konkursowego z interpretacją hasła #AbsolutnaWiosna. Do wygrania wyjazd do gorącej Kalifornii na weekend 20 – 22 kwietnia na Coachella Valley Music and Arts Festiva (wraz z przelotem i pobytem) oraz 60 kodów uprawniających do 90 dniowego dostępu do aplikacji Tidal! Konkurs trwa do 27 marca i jest kierowany do osób pełnoletnich. Więcej informacji na stronie.
Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing