Agencja Nie Do Ogarnięcia rozpoczęła działalność

Na rynku reklamowym pojawiła się nowa agencja. Agencję Nie Do Ogarnięcia założyli Piotr Cebo, Jakub Kulasa i Marcin Sikorski. Oferuje ona Klientom przygotowanie i wdrażanie koncepcji kreatywnych, budowanie wizerunku marki i zarządzanie marką w Internecie.
O autorze
1 min czytania 2018-03-22

Specjalnością agencji są działania niestandardowe.

Sikorski jest współtwórcą fanpage’a “Nagłówki Nie Do Ogarnięcia”. W 2007 zainicjował powstanie Plebiscytu MediaTory – Studenckie Nagrody Dziennikarskie, którym przez 6 lat zarządzał. Przez ostatnie lata zajmował stanowisko copywritera i creative group head w agencji Hand Made.

Piotr Cebo jest grafikiem. Współpracował z agencjami reklamowymi, wydawnictwami i organizacjami non-profit. Przez ostatnie lata pracował w agencji Hand Made.

Wraz z Sikorskim realizowali również projekty jako niezależny team kreatywny. Razem realizowali m.in. kampanię społeczną “Jestem dziennikarzem”, zachęcającą do bardziej świadomego korzystania z mediów, a także odpowiadali za działania kreatywne w ramach akcji “Czytaj PL”. Największy rozgłos przyniósł im jednak udział w konkursie na dyrektora kreatywnego serwisu Pornhub. Wygrali międzynarodowe głosowanie internautów, uzyskując 10 razy więcej głosów niż drugie w kolejności zgłoszenie. Ostatecznie organizatorzy przyznali im jednak drugie miejsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakub Kulasa pracował wcześniej w Krakowskim Biurze Festiwalowym w zespole odpowiedzialnym za rozwój marki Kraków Miasto Literatury UNESCO, gdzie przez 5 lat koordynował “Czytaj PL” – największą akcję promującą czytelnictwo w Polsce.

Pierwszymi klientami agencji są Foodcare Sp. z o.o. oraz Grupa Wydawnicza Znak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Strona agencji: niedoogarniecia.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się