W pierwszym ze spotów prezentowana jest promocja limitu na start. W ramach promocji, która potrwa do końca maja 2018 r., eurobank będzie zwracał odsetki pobierane w okresie 90 dni (liczone od uruchomienia umowy) oraz dodatkowo (zgodnie z TOiP) nie pobierze prowizji za jego udzielenie. Promocja jest skierowana do osób, które założą konto oraz wcześniej nie korzystały z produktów kredytowych eurobanku. Będą one mogły również liczyć na uproszczoną procedurę w zakresie przyznania limitu w wysokości 600 zł.
– Limit na start jest ofertą skierowaną do Klientów, którzy zdecydują się na otwarcie konta w eurobanku – mówi Radosława Lemańska, manager produktu w eurobanku. – Już przy otwarciu konta dostaną możliwość korzystania z limitu w wysokości 600 zł. Wystarczy mieć 18 lat i dochód przynajmniej od miesiąca. Procedura jest przygotowana tak, aby była jak najbardziej wygodna dla Klienta – dodaje.
Zobacz również
Drugi spot promuje zalety konta osobistego w pakiecie Active – eurobank przypomina w nim, że Klienci, którzy decydują się na przelewanie swojego wynagrodzenia na konto w eurobanku są zwolnieni z opłaty za prowadzenie rachunku. Posiadacze konta Active nie zapłacą również za przelewy do innego banku oraz zlecenia stałe przez internet. Darmowe są dla nich również wypłaty z bankomatów obcych (od kwoty 100 zł).
eurobank pamięta również o stałych Klientach.
Dodatkowo, na zwrot odsetek w okresie 90 dni mogą też liczyć dotychczasowi Klienci, którzy nie korzystali jeszcze z limitu w koncie. Jeżeli zdecydują się na to, by uruchomić limit w okresie promocji i przelewać wynagrodzenie do eurobanku, zostaną zwolnieni z prowizji za jego przyznanie (standardowo wynosi ona 1-2 proc. kwoty limitu). Klienci mogą dopasować limit do swoich potrzeb i wnioskować o kwotę od 600 do 100 tysięcy złotych.
– Posiadacze rachunków, którzy do tej pory nie korzystali z limitu w koncie, również mają możliwość uruchomienia go na preferencyjnych warunkach, czyli bez odsetek przez 90 dni. Ci, którzy zdecydują się na przeniesienie wynagrodzenia do eurobanku, dodatkowo nie poniosą kosztu prowizji za uruchomienie limitu – zaznacza Karolina Olszewska, kierownik zespołu kont osobistych w eurobanku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dwa nowe spoty z wampirami są częścią nowej platformy komunikacyjnej – eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności – łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett oraz producent Propeller Film.
Najnowsze spoty można obejrzeć pod adresami: