W przetargu agencja Kamikaze przejęła budżet działań digital dla marki Somersby, napoju piwnego w kilku owocowych wersjach smakowych: jabłkowym, jeżynowym, kwiatu bzu i limonki oraz nowym arbuzowym.
Kamikaze jest odpowiedzialne za wypracowanie nowej idei kreatywnej i strategii marki na 2018 rok, jak również realizację działań marketingowych, z naciskiem na kanały digitalowe. Wśród zadań zleconych przez Carlsberg Polska znajdują się m.in. przeprowadzenie kampanii promującej Somersby w mediach społecznościowych, działania komunikacyjne na Facebooku i Instagramie, współpraca z influencerami oraz zmiana szaty graficznej strony internetowej www.somersby.pl.
Zobacz również
– Koncept komunikacji Somersby opiera się na nowym haśle „Podkręć codzienność – mówi Agata Jaworska, Senior Brand Manager Carlsberg Polska – Koncept zaproponowany przez Kamikaze był zdecydowanie najlepszą propozycją, jaką mogliśmy wybrać dla marki. Wyróżniał się zarówno świeżością podejścia, jak i uwzględnieniem kluczowych elementów niezbędnych do efektywnej komunikacji marki – dodaje.
Z kolei Zofia Mozga, Senior Account Manager Kamikaze nadmienia, że agencji zależało na dotarciu do Milenialsów, których życie jest kolorowe, przepełnione aktywnościami, nowościami – ‘up to date’, ale mimo wszystko, nie poprzestają w poszukiwaniach czegoś wyjątkowego. Stąd pomysł na podkręcanie codzienności.
Pierwsze działania Kamikaze w ramach obsługi Somersby objęły m.in. obsługę profili marki w Social Media. Obecnie większość aktywności digitalowych skupiona jest wokół premiery nowego wariantu smakowego – Somersby Watermelon.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing