Controlling marketingowy, czyli jak analizować dane z Google Analytics

Na rynku dostępnych jest coraz więcej narzędzi, dzięki którym nawet laicy mogą tworzyć efektowne kreacje reklamowe. Mimo szybkiego rozwoju kolejnych firm, wciąż możliwe jest uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki ciągłej analizie danych i wdrażaniu płynącej z niej wniosków.
O autorze
0 min czytania 2018-03-27

Jeśli chcesz poznać podstawy analizy danych w Google Analytics, dowiedzieć się, co jest najważniejsze w analizie internetowej i nauczyć się najważniejszych danych związanych z Twoim biznesem, to szkolenie jest dla Ciebie!

Program spotkania:

1. Wstęp: co jest najważniejsze w analizie internetowej?
2. Określenie poziomu wiedzy uczestników i zgromadzenie najważniejszych pytań.
3. Na co zwracać uwagę przy instalowaniu i konfiguracji narzędzi do analizy danych?
4. Ćwiczenia praktyczne.
5. Analityka danych: konkretne przykłady wykorzystania w przeglądarkach i na Facebooku.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Data: 29.03.2018, start o 18.00
Miejsce: Idea Hub, Silesia City Center, Chorzowska 107, 40-101, Katowice
Wstęp: bezpłatny
Zapisy: tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing