Happen House rozwija kompetencje w kreatywnym designie

Agencja Happen House wdraża do swoich działań proces design thinking i realizuje pierwsze projekty na styku innowacji, wzornictwa i ekologii.
O autorze
1 min czytania 2018-03-29

Nowe realizacje łączą walory użytkowe z designem i są elementem szerszych przemian w kierunku poszerzenia możliwości współpracy z klientami na zasadzie konsultingu kreatywnego. – Jako innowacyjna agencja chcemy odpowiadać na każdą najbardziej zindywidualizowaną potrzebę naszych partnerów – stąd butikowy model działania, którego pierwszym przejawem jest stworzenie zespołu dedykowanego kreatywnemu designowi. W ten sposób możemy połączyć i rozwinąć nasze 16-letnie doświadczenie na dwóch polach: komunikacji reklamowej oraz projektowania i produkcji – wyjaśnia Katarzyna Pejska, dyrektor zarządzająca Happen House.

Jednym z efektów zastosowania design thinking było stworzenie przez Happen House ekologicznego drapaka dla kotów na zasadzie twórczej adaptacji odpadów papierowych i recyklingu. Ostateczna realizacja miała odpowiedzieć na trzy wyzwania projektowe: dbałość o środowisko, użyteczność i aktualne trendy estetyczne, w których tekturowe gadżety są wysoko cenione. Powstały drapak to rozwiązanie wnętrzarskie – w domu funkcjonuje jako ratunek dla mebli i ozdoba, a dla kota jest zabawką wpisującą się w jego tryb życia. Agencja planuje obecnie przekazać zestaw drapaków dla wybranego schroniska w Polsce.

Najnowsza praca agencji w ramach kreatywnego recyklingu to model kota złożony ze 170 wycinanych warstw tektury. Realizację można zobaczyć na facebookowej stronie agencji Happen House.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj