Premiera serialu zapowiedziana jest na wtorek 3 kwietnia na godzinę 22:00. Na zlecenie FOX Networks Group, nadawcy kanału National Geographic, za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Promocja obejmie media, Internet oraz działania DOOH. Serial promowany będzie w stacjach tematycznych Polsatu, w Internecie – na Facebooku i w serwisie YouTube, a w ramach szerokiej obecności w sieci pojawi się spot reklamowy. Reklamę kontekstową zobaczymy też w serwisie filmweb.pl. Dodatkowa promocja serialu ukaże się w prasie w magazynach naukowych Focus i Świat Wiedzy, a także w przewodnikach telewizyjnych.
Zobacz również
Oprócz promocji w telewizji, prasie i Internecie, dom mediowy Mindshare Polska wraz z klientem zdecydowali się również na reklamę zewnętrzną – trailer serialu będzie wyświetlany na wybranych nośnikach DOOH. Nawiązano również współpracę z influencerami, którzy stworzyli treści dedykowane tej produkcji.
Główne działania promocyjne rozpoczęły się 29 marca i potrwają do 17 kwietnia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]