Agencja odpowiada za koncepcję strategiczno-kreatywną, która ma na celu odświeżenie i ujednolicenie komunikacji marki, a także dotarcie do młodszej grupy docelowej. W 2018 planowane są szerokie działania promocyjne obejmujące kampanię digital, współpracę z influecerami oraz mocne wejście w branżę gamingową (w tym roku marka ROKO została sponsorem tytularnym głośnego eventu ROKO Good Game Warsaw).
„Największym wyzwaniem było przygotowanie strategii komunikacji, która dotrze do młodzieży w wieku 13-18 lat. Są to osoby niezwykle aktywne w internecie, co może być zarówno szansą jak i zagrożeniem. Z jednej strony mamy do czynienia z ogromnym potencjałem komunikacyjnym, a z drugiej z wyzwaniem, które stanowi duża zmienność i różnorodność grupy oraz nieformalny styl komunikacji, którym się posługuje. Wierzymy, że wybrana koncepcja streszczona w claimie ‚ROKO i jest LOCO’ odpowie na te potrzeby.” – komentuje Weronika Grzybowska-Janik, brand manager ROKO.
Zobacz również
Po kampanii leku LizyMAX grupy HASCO-LEK oraz pierwszego elektrycznego modelu marki ŠKODA, to już trzecia kampania zrealizowana w tym roku przez agencję OPCOM.