Platforma adresowana jest do użytkowników sprzętu AGD w Bułgarii, Estonii, Serbii, Litwie, Łotwie, Słowenii, a w planach także w Chorwacji, Azerbejdżanie, Gruzji, jak również na Białorusi. Każda z dedykowanej na konkretny rynek stron posiada, do wyboru w odpowiedniej zakładce, dwie wersje językowe: rodzimą i angielską, a niektóre dodatkowo wersję rosyjską. Serwis obejmuje portfolio produktów pod marką Amica w Słowenii, Chorwacji i we Włoszech, oraz pod marką Hansa w Bułgarii, Estonii, Serbii, na Litwie, Łotwie, Azerbejdżanie, Gruzji, Białorusi.
Całość oparta jest na płynnej i intuicyjnej nawigacji, z różnorodnymi ścieżkami wyboru. Produkty można wyszukiwać zarówno według „twardych kategorii” (jak np. rodzaj produktu – „pralki”, „kuchnie gazowe” itd.), jak i miękkich, np. według koloru albo zastosowania czy też posiadanych przez produkt funkcji (np. „timer”, ChildLock etc.). Dzięki temu, użytkownicy mogą skompletować i zwizualizować potrzebne sprzęty. Na stronie znajdą się również dokładne lokalizacje na mapach, obejmujące wszystkie sklepy na terenie kraju, w których dostępne są dane produkty. Dane lokalizacyjne wzbogacono o kontakt, co daje możliwość np. komunikacji mailowej z wybranym sklepem.
Zobacz również
Serwis wyposażono w szereg informacji i porad podanych w atrakcyjnej, multimedialnej formie.
Agencja GoldenSubmarine zaprojektowała i zbudowała serwisy w pełni responsywne, dostosowane do eksploatacji zarówno na desktopie, jak urządzeniach mobilnych (w technologii Responsive Web Desing). Zadbała o intuicyjność rozwiązań, a także wyprodukowała treści multimedialne i poradnikowe oraz zaadaptowała całość na potrzeby poszczególnych rynków.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing