W raporcie oceniono 21 wiodących agencji digital. W porównaniu do raportu z 2017 roku, Isobar odnotował postęp zarówno pod względem kompletności wizji – osiągając w tej kategorii najlepszy wynik ze wszystkich badanych agencji – jak i zdolności do jej realizacji.
Zobacz również
Jako lider agencja Isobar zadebiutowała w Magic Quadrant w 2014 roku. Kolejne wyróżnienie w tym prestiżowym raporcie jest uznaniem zaangażowania firmy w konsekwentne kształtowanie zmian wśród marek i w życiu konsumentów oraz wyznaczanie trendów we współczesnym marketingu cyfrowym.
-„Ostatnie lata pokazują, jak dzięki postępowi technologii w bardzo szybkim tempie ewoluuje krajobraz komunikacji i całego biznesu. Dynamika oraz złożoność marketingu wzrasta lawinowo. Klientom nie wystarcza już tylko wyprzedzanie konkurencji; chcą nadążać za błyskawicznymi zmianami na rynku. – komentuje raport Agata Szeliga-Staszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Isobar Poland Group. Zdolność adaptacji biznesu do realiów 100% cyfrowej ekonomii to dziś najważniejsza przewaga konkurencyjna. I my tę przewagę naszym partnerom dostarczamy”.
Podczas gdy wiele agencji wciąż nie jest w stanie dostosować się do tempa zmian, cyfrowy rodowód i multidyscyplinarne podejście agencji Isobar, łączące doradztwo, kreatywność i technologię, pozwoliło firmie pozostać otwartym na transformację i nieustannie ewoluować. W ciągu 4 lat od pierwszego pojawienia się w raporcie Gartner Magic Quadrant, liczba ekspertów Isobar powiększyła się z 3700 do 6500 w skali globalnej, a przychody wzrosły dwukrotnie. Tegoroczne wzmocnienie pozycji lidera potwierdza wysoką wartość kompetencji Grupy Isobar dla klientów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Raport Gartnera jest cennym źródłem informacji dla liderów marketingu poszukujących partnera do zaprojektowania, wdrożenia i realizacji kompleksowych strategii marketingowych. Obecność wśród liderów oznacza, że Isobar jako dostawca musiał wykazać się wszechstronnymi kompetencjami zapewniającymi klientom strategiczną transformację cyfrową w obszarze marketingu, kreacji, contentu, implementacji technologii oraz analiz i badań. Kompetencjami, które są zgodne z potrzebami biznesowymi globalnych marek, i których poszukują liderzy przy wyborze partnera strategicznego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing