K2 i marka Desperados startują z nową odsłoną chatbotowej loterii na Messengerze

Po ubiegłorocznym sukcesie pierwszej polskiej loterii wykorzystującej messengerowego chatbota, przyszedł czas na jej nową, jeszcze bardziej udoskonaloną odsłonę.
O autorze
1 min czytania 2018-04-10

Spółki z Grupy K2, realizując dla marki Desperados aktywację „Imprezowa wena +1000 PLN-A”, reaktywują znanego już loteryjnego chatbota, który ponownie przełamuje schematyczne podejście do tego typu projektów.

Dzięki nowatorskiemu zastosowaniu bota w mechanice zeszłorocznej loterii Desperadosa, sprawdzanie kodów spod kapsla stało się proste, jak nigdy dotąd. Dla uczestników konkursu, forma ta okazała się dużo naturalniejsza i bardziej angażująca, niż tradycyjny landing page. Nasza loteria okazała się tak dużym sukcesem, że jej kontynuacja w kolejnych aktywacjach była oczywista. Tyle, że w nowej edycji poprzeczkę postawiliśmy sobie jeszcze wyżej – mówi Miłosz Jacyna, Social Media Director w K2 Media.

Loteria „Imprezowa wena +1000 PLN-A” została wzbogacona o nowe usprawnienia, zwiększające jeszcze bardziej atrakcyjność i spontaniczność zabawy. Najważniejszymi wprowadzonymi zmianami jest funkcja „instant WIN”, dzięki której uczestnik, po wbiciu kodu spod kapsla lub zawleczki, od razu otrzymuje od bota informację czy jego kod jest zwycięski. Przełomowe jest też zintegrowanie chatbota z usługą czek BLIK.

Najciekawszą innowacją, jaką wprowadziliśmy w naszym chatbocie, jest integracja z polskim standardem płatności BLIK. Jest to pierwszy chatbot na Messengerze, za pomocą którego można wypłacić wygraną gotówkę bezpośrednio z bankomatu, bez logowania do banku czy korzystania z jakiejkolwiek aplikacji bankowej – komentuje Maciej Maliszewski, Strateg Technologiczny z K2 Digital Transformation.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Całkowita pula nagród w konkursie wynosi ponad milion złotych. Loteria potrwa do 12 listopada b.r., a przyjmowanie zgłoszeń uczestników zakończy się 31 lipca br. Więcej informacji na temat aktywacji znajduje się na stronie: http://desperados.com.

Za przygotowanie strategii oraz kreacji do kampanii display oraz social mediów odpowiada agencja K2 Media. Nad chatbotem i jego funkcjonalnościami pracowali eksperci z K2 Digital Transformation.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się