W związku ze zmianą Andrzej Skibniewski zajmie się – w ramach struktur Działu Strategicznego – pozyskiwaniem kluczowych klientów, rozwojem produktu, oraz strategią i działaniami z zakresu Marketing & PR. Będzie raportował bezpośrednio do Joanny Okły, Head of Strategy w MediaCom Warszawa.
Andrzej Skibniewski w ramach działań nowo biznesowych będzie współpracował z Danielem Marciniakiem, który zajmuje stanowisko Business Development Directora.
Zobacz również
W MediaCom Warszawa Andrzej Skibniewski pracuje od 2001 r. Przez ostatni rok jako Video Director zarządzał zespołem zajmującym się optymalizacją i zakupem mediów Video (TV i Online Video), obsługującym kluczowych klientów firmy (poza Procter&Gamble i Teva).
Wcześniej, w latach 2014-2016, jako Investment Director, zarządzał zespołem zajmującym się optymalizacją i zakupem mediów w ramach obsługi jednej z grup klientów.
Karierę w MediaCom zaczynał w 2001 r. w dziale planningu obsługującym Procter&Gamble w Polsce i krajach bałtyckich.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Stanowisko CEO w MediaCom Warszawa obejmie od 1 września Jakub Kossut, obecny COO firmy, który związany jest z MediaCom od 15 lat. Zastąpi Agnieszkę Kosik, która kierowała firmą od 2008 roku i wcześniej od 2003 do 2006 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing